اترک کود

تولید کود های شیمیایی و کلات های فلزی با عملکرد بالا

اترک کود

تولید کود های شیمیایی و کلات های فلزی با عملکرد بالا

شرکت اترک کود در بازار محصولات کشاورزی در مدت کوتاهی توانسته به کمک دانشجویان جوان صنعت کشاورزی و شیمی گامی کوچک در تولید و فروش انواع کود کامل خاکی شامل NPK ها، انواع چالکود، انواع NPK های هیدروپونیک و کلاتها بصورت فله ای و بسته بندی بنا به درخواست خریداران بردارد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

توپ های جلبکی

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 

ماریمو یا توپ های جلبکی، نام عامیانه گونه ای خاص از جلبک ها با نام Aegagropila linnaei می باشد که تنها در دو دریاچه جهان به نامهای دریاچه آکان در ژاپن و میواتان در کشور ایسلند یافت می شود.

خزه توپی ژاپنی (کلادوفورا)
خانواده: Cladophoraceae
رویشگاه: ژاپن
کاربرد: کف آکواریوم                                                                

‌این خزه درمحیط طبیعت به دلیل نوع محل زندگی ، شکل توپ مانند به خود گرفته است که در آکواریوم نیز برای حفظ شکل آن می بایست به صورت متناوب آن را بچرخانید. نگهداری این گیاه در زیر نور زیاد موجب می شود که رنگ آن را سبز روشن شود و کم بودن میزان نور نیز رنگ آن را سبز تیره می کند. تکثیر آن از طریق تقسیم شدن صورت می گیرد، به نحوی که در کناره های گیاه یک بخش به صورت گرد جدا شده و تشکیل گیاه جدید را می دهد. این گیاه به دلیل داشتن شکل اسفنج مانند، مواد معلق در آب را به خود می گیرد بنابراین می بایست هر چند وقت یکبار در بیرون آکواریوم با آب آکواریوم شسته شود.                                                          

ماریمو نام نوعی جلبک کروی است که عمدتاً در دریاچه های نیمکره شمالی زندگی میکند. نگهداری از ماریمو در خانه کار آسانی است. آب لوله کشی با دمای اتاق, مناسب ترین محیط برای نگهداری ماریمو است. نور غیرمستقیم آفتاب منبع تغذیه ماریمو است. هر یک یا دو هفته با غلطاندان ماریمو به حفظ شکل کروی آن کمک کنید. ماریمو در شرایط مناسب تا صد سال عمر میکند.

منبع:

کانال تلگرامی گروه کشاورزی پیوند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
atrak kood

نظرات  (۱)

جالب بود... ممنون از سایتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی