اترک کود

تولید کود های شیمیایی و کلات های فلزی با عملکرد بالا

اترک کود

تولید کود های شیمیایی و کلات های فلزی با عملکرد بالا

شرکت اترک کود در بازار محصولات کشاورزی در مدت کوتاهی توانسته به کمک دانشجویان جوان صنعت کشاورزی و شیمی گامی کوچک در تولید و فروش انواع کود کامل خاکی شامل NPK ها، انواع چالکود، انواع NPK های هیدروپونیک و کلاتها بصورت فله ای و بسته بندی بنا به درخواست خریداران بردارد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

تصمیم هند به عدم واردات کود اوره از ایران

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ق.ظ

پیش از این هند به دنبال تولید اوره در خاک ایران بود، اما اکنون تصمیم گرفته است با اصلاح ساختار نیاز به واردات 8 میلیون تنی اوره را در خاک خودش تولید کند.


به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، هند که 14 درصد تولید ناخالص داخلی کشورش از بخش کشاورزی تامین می‌شود سالانه 32 میلیون تن نیاز به کود اوره دارد که تنها 24.5 میلیون تن آن در تولید داخلی است؛ نیاز 8 میلیون تنی این کشور به اوره بیشتر از طریق واردات از ایران، چین و عمان تامین می‌شود.
اکنون هند تصمیم گرفته است تا طی 5 سال آینده با اصلاح ساختار مصرف کود در بخش کشاورزی و نیز توسعه ساختار تولید این نوع کود در داخل کشور همه نیاز خود را در داخل هند تولید کند.

 

منبع:

کانال تلگرامی بازار بزرگ کشاورزی ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
atrak kood

نظرات  (۱)

۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۱ سید حسین سادات رضوی
سلام.
وب خوبی داری.
یک سر به وب منم بزن.
ضرر نمی کنی.
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی